Leveringsvoorwaarden

Veel gestelde vragen.

Wat is de levertijd?

  • Artikelen die op voorraad zijn worden binnen 2 werkdagen verstuurd.
  • Voor artikelen die niet op voorraad zijn en nog geproduceerd moeten worden geldt een productietijd van circa 2 weken.

Mijn favoriete product is niet meer op voorraad. Kan ik het toch bestellen?

  • Ja dat kan! Zolang het artikel nog op de website staat kunnen we het nog voor je produceren. Wacht niet te lang, want alle artikelen worden in een beperkte kleine oplage gemaakt. Daarna verdwijnt het van de website en kan het niet meer geleverd worden.

Verkopen jullie ook patronen?

Hoe kan ik mijn artikelen wassen?

  • De meeste producten op onze website zijn gemaakt van wol. We adviseren je daarom om het artikel met de hand te wassen of op een wolwasprogramma in de machine. Liggend laten drogen. Niet in de droger!

Help! Mijn bestelling is beschadigd aangekomen. Wat nu?

  • Wat een pech! Wij verpakken alle producten zorgvuldig. Mocht er desondanks toch iets beschadigd zijn, neem dan direct contact met ons op zodat we kunnen bekijken hoe we het probleem kunnen oplossen.
  • Maak in ieder geval foto’s van de beschadigde verpakking en producten! Hiermee help je ons om de vervoerder aan te spreken.

Kan ik mijn bestelling ruilen of retourneren?

  • Producten die op verzoek op maat zijn gemaakt kunnen niet geretourneerd of geruild worden. Ben je niet tevreden? Neem dan even contact met ons op, dan kijken we samen of we tot een oplossing kunnen komen.
  • Voor overige producten geldt dat deze geruild mogen worden inden aan de volgende voorwaarden wordt voldaan:
    • Producten zijn ongebruikt en voorzien van originele onbeschadigde verpakking en labels.
    • Wil je ruilen of retourneren neem dan binnen 5 werkdagen contact met ons op onder vermelding van de reden. Na 5 werkdagen is het niet meer mogelijk om te ruilen of retourneren!
    • Je ontvangt van ons een email met instructie voor het retourzenden van je producten.
    • Retourzendingen moeten voldoende gefrankeerd worden. Portokosten voor de retourzending zijn voor rekening van de koper.
    • Betreft het een ruiling, dan sturen wij het alternatieve artikel naar je toe zodra wij je retourzending hebben ontvangen.
    • Betreft het een retournering, dan storten wij het aankoopbedrag terug op je rekening na ontvangst van je retourzending. Verzendkosten worden niet gerestitueerd.

Mijn vraag is nog niet beantwoord?

  • Wij beantwoorden je vragen graag. Mail je vraag naar info@knutselkeet.nl wij geven je zo snel mogelijk een antwoord.

I don’t speak Dutch, can I order your products?

  • Yes you can! We ship world wide. Most information on our website is in Dutch. Please feel free to send us your questions by email at  info@knutselkeet.nl

Heb je verder nog vragen neem dan contact op met Sita Doornbos, tel 0527 261777 info@knutselkeet.nl

2014-11-28 19.55.18-1